dijous, 21 de juny de 2012

Els inicis de L'Albada

La Lydia Cuervas ens acosta la seva narració sobre els orígens de L'Albada:
L'Albada Espai D'educació Viva és el fruit d'anys de búsqueda, d'amor i d'intensos aprenentatges. Sóc Lydia Cuervas, acompanyant de l'ànima de l'Albada, dels acompanyants, famílies i tots els seus procesos de Vida. Impulsora i directora. Mare de 2 fills a l'Albada. Em sento compromesa i fortament implicada en un canvi social-educatiu urgent i vital. També cara als adolescents i als que vénen del sistema educatiu convencional plens de dolor i d'etiquetes (també les seves famílies), sense creure en ell-es, de vegades fins i tot amb fòbies o desconectats-des de si mateixos-es, sense haver rebut la Confiança, la Mirada, l'Acceptació-Amor incondicional,...que necesiten i mereixen. Així com amb poder trobar el camí perque aquest regal de Vida sigui accesible econòmicament per tothom al mateix temps que sostenible. Si mireu els seus ulls, ho entendreu tot, com jo. Entenc que val la pena i que tot té sentit. Estimo la Vida, a l'Ésser humà i el seu potencial infinit quan no s'interfereix en la seva Ànima Sagrada i el seu creixement-desplegament. Gràcies als meus fills, al meu company, als nens-es i joves que tant m'ensenyen, a les famílies, a tota la genteta preciosa que ens ha ajudat i a tota la que vindrà. Gràcies per la vostra col.laboració. Una abraçada. Lydia Cuervas i l'Albada

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada