divendres, 20 d’abril de 2012

Sí!! CASAL D'ESTIU a L'ALBADA!


L’ESPAI D’EDUCACIÓ VIVA L’ALBADA OBRE LES PORTES DEL SEU 
“CASAL D'ESTIU RESPECTUÒS” 
A NENS-ES, NOIS-ES DE TOTES LES EDATS (I A LES SEVES FAMÍLIES) A  LES...
VACANCES ESCOLARS D’ESTIU DE L’ALBADA!!!


“Si em tractes amb respecte, amor, escolta activa i m’ajudes a sentir-me segura jo tinc més facilitat per a desenvolupar-me autènticament com a persona”
“Si m’acceptes incondicionalment jo puc desplegar tot el meu ventall de qualitats amb llibertat ”
 “La màgia-fantasia m’ajuda a confiar en la vida”
“Si m’acompanyes en els conflictes sense judici aprenc a viure’ls amb naturalitat i a gestionar-los amb seguretat”
“Estar en contacte amb la natura em recorda qui sóc”
“La creació de grup m’ajuda a confiar en les persones que tinc al meu voltant, i per tant a créixer amb serenitat i autoconfiança
“El joc em posa en contacte amb la vida”
Les normes clares, sostenibles, consensuades i susceptibles de ser transformades m’ajuden a situar-me en l’espai, a relacionar-me amb els demés i a desenvolupar-me de forma autònoma.

 Els últims dies de juny, tot el mes de juliol, i la primera quinzena de setembre (tanquem a l’agost) porteu els vostres fills i filles a la natura, on els acollirem amb respecte, diversitat i amb un acompanyament integral.
Farem també excursions, sortides, tallers, jocs i activitats diverses.

US HI ESPEREM! 
SECRETARIA  L’ALBADA:672 000 160 (dill a div)
albadaarbucies@gmail.com


L’Albada és una associació educativa d’estructura horitzontal que neix de l’empenta de crear un ambient on els nens/es i joves trobin un espai on poder desenvolupar les seves potencialitats més autèntiques i genuïnes. Per això oferim un acompanyament respectuós amb el seu ritme d’aprenentatge i descoberta del món, d’acceptació incondicional i integral. 
L’Albada creu fermament en la força i la capacitat de l’ésser humà per a trobar les seves pròpies eines i recursos, per això crea un espai en el que les persones reben la contenció i l’atenció que mereixen i necessiten. Un espai on poder ésser, expressar-se, compartir i créixer de forma individual i grupal.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada